30.04.2018 г.

Дулсе Мария говори за Мартина Стоесел

Вчера (29 Април) в Канкун, Мексико се проведе петото издание на "Premios Platino". Както вече знаете, Дулсе Мария присъстваше на това събитие. Освен гост на събитието, Дулсе Мария беше и водещ по време на връчването на една от наградите, заедно със звездата от сериала "Виолета", Martina Stoessel (повече известна като Tini Stoessel).

Малко преди началото на церемонията по връчването на наградите, Дулсе Мария даде кратко интервю за телевизия TNT, която предаваше Live от събитието. В това интервю, Дулсе Мария сподели, че е много развълнувана, че е част от това събитие и има възможността да връчи една от наградите.

"Аз ще представя наградата за "Най-добра оригинална музика" с Martina Stoessel, Tini. Първото й име ми е трудно. Вече имахме възможността да се видим на репетицията. Тя е едно красиво и много талантливо момиче", каза Дулсе Мария за Tini Stoessel.

Освен с Martina Stoessel, Дулсе Мария връчи наградата за "Най-добра оригинална музика" и с Габриел Варо. Тримата излязоха заедно на сцената, за да връчат тази награда.

"Щастлива съм да съчетавам изкуство и кино, музи и всичко. И съм щастлива, че бях поканена да присъствам и че събитието е тук в Мексико", добави Дулсе Мария в интервюто си за телевизия TNT.

В края на интервюто, Дулсе Мария беше попитана има ли какво да очаква публиката от нея в бъдеще и дали има предвидени проекти.
"Да, изглежда че в края на тази година ще излезе филма "Mas Alla De La Herencia", който заснехме в Канкун преди една година", сподели Дулсе Мария.

"И на 5 Октомври, ще представя новия ми музикален дискографен материал на име "Origen" в El Teatro Metropolitan", добави певицата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар