4.05.2020 г.

Песните и албумите на Анаи в Google Play България

Поради големия интерес, който привлече статията ни за песните и албумите на RBD, които са пуснати в продажба в  Google Play България, решихме да ви представим и списъците на песните и албумите на бившите членове на групата. Ако сте пропуснали статията за албумите на RBD в  Google Play България, можете да я прочетете от ТУК. Ще започнем с песните и албумите на Анаи, които можете да си закупите от Google Play България. За ваше улеснение, заглавията на албумите и песните на Анаи са направени с линк препратка към страницата им за закупуване. Може би ще се изненадате също като нас от факта, че броя на наличните албуми на Анаи не е никак малък и сред тях са и албуми от началото на музикалната й кариера. Ето ги и тях.

1. Албум "Anclado en Mi Corazon" - първо издание (издаден 1997 г.)
2. Албум "Anclado en Mi Corazon" - второ издание (Remix на песните от първото издание)
3. Албум "Anahi" (издаден 1992 г.)
4. Албум "Antes de Ser Rebelde"
5. Албум "Libertad EP" (дуетен мини албум с Кристиан Чавес)
6. Албум "Hoy Es Manana" (издаден 1996 г.)
7. Албум "Mi Delirio"
8. Албум "Mi Delirio Edition Delux"
9. Песен  "Mi Delirio (Ken y Mix)" (не фигурира в никой албум. Продава се самостоятелно)
10. Песен "Absurda"
11. Песен "Dividida"
12. Песен "Latidos"
13. Песен "Rendirme En Tu Amor" (дует с Карлос Понсе)
14. Песен "Alegrijo" (feat. Noel Sharjris)

Всички песни от албумите могат да се закупят и по отделно.

Източник: Google Play Bulgaria
By: Detelina Hristova

Няма коментари:

Публикуване на коментар